Psicología General Sanitaria (2014) |
Asignaturas |
INTERVENCIÓN EN ENFERMEDADES CRÓNICAS |
Competencias |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | INTERVENCIÓN EN ENFERMEDADES CRÓNICAS | Código | 11685109 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Obligatoria | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Competencias Específicas |
A11 | Conèixer en profunditat els factors psicosocials associats als problemes de salut i malaltia. | |
A12 | Conèixer en profunditat els factors biològics i psicosocials associats als problemes de salut i malaltia, especialment als relacionats amb la salut mental. | |
A13 | Conèixer en profunditat els diferents models d'avaluació i intervenció en el camp de la Psicologia General Sanitària, així com les tècniques i procediments que es deriven d'aquests processos en l'aboratge dels trastorns del comportament i en els factors psicològics associats amb problemes de salut. | |
A14 | Planificar, realitzar i, en el seu cas, supervisar el procés d'avaluació psicològica del comportament humà i dels factors psicològics associats amb problemes de salut per establir una avaluació dels mateixos. | |
Tipo B | Código | Competencias Transversales |
B2 | Cercar, obtenir i processar informació de manera autònoma, amb capacitat per aplicar-la a en situacions complexes o poc conegudes. | |
B4 | Desenvolupar el seu treball des de la perspectiva de la qualitat i la millora contínua, amb la capacitat autocrítica necessària per a un exercici professional responsable. | |
B5 | Sabre comunicar i comunicar-se amb altres professionals, i dominar les habilitats necessàries per al treball en equip i en grups multidisciplinaris. | |
Tipo C | Código | Competencias Nucleares |
C1 | Dominar en un nivel intermedio una lengua extranjera, preferentemente el inglés. | |
C2 | Gestionar la información y el conocimiento. |