Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA II |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA II | Codi | 11904202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Communicative use of English | Using the language for planning modules. Using the language in the classroom |
Classroom management in the teaching of English | Using other parts of the classroom and of the school Whole Brain Teaching Basics |
Teaching and learning methodologies | Task-based learning: a second, more conscious experience Whole Brain Teaching: from classroom management to the improvement of the acquisition process. Natural Approach in a first approach Psycholinguistic reasons behind the choice of activities and materials |
Storytelling in the English class | Interesting stories for the English class Pre and post storytelling activities |