Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010) |
Assignatures |
ECONOMIA I GESTIÓ ALIMENTÀRIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ECONOMIA I GESTIÓ ALIMENTÀRIA | Codi | 14224117 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A31 |
Adquirir els coneixements bàsics de l'administració d'organitzacions Conèixer quin és el treball que fan els directius de les organitzacions Aplicar els conceptes teòrics de l'Administració d'Organitzacions en la resolució de casos que simulen la realitat de les organitzacions Distingir la informació rellevant de la que no ho és en la resolució dels casos Prendre consciència de la importància de la presa de decisions en les tasques d'administració de les organitzacions Treballar en equip en la resolució de casos Elaborar, en petit grup, un pla de posada en marxa d'un projecte professional relacionat amb l'estudi utilitzant recursos | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Utilitzar la seva experiència i criteri per analitzar les causes d’ un problema i construir una solució més eficient i eficaç Proposar i construir en equip solucions a problemes en diversos àmbits, amb una visió global | |
B4 |
Gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats Comportar-se d’una forma reflexiva i responsable, constructivament crític Actuar valorant la pròpia competència i les pròpies capacitats | |
B5 |
Participar i col·laborar activament en les tasques de l’ equip i fomentar la confiança, la cordialitat i l’orientació a la tasca conjunta Contribuir a la consolidació i desenvolupament de l’ equip, afavorint la comunicació, el repartiment equilibrat de tasques, el clima intern i la cohesió Conèixer la visió i les demandes de la societat | |
B9 |
Dissenyar treballs amb estructura de projecte, orientats a curt termini, amb pautes marcades | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |