Ciències del Sistema Nerviós (2015) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 14635301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
20 | Treball fi de màster | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Interpretar i definir els sistemes neurals i estructures del sistema nerviós | |
A2 |
Formular hipòtesis, dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas | |
A3 |
Seleccionar i aplicar els dissenys d'investigació, els procediments per formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurociència | |
A4 |
Planificar, executar i explicar experiments i assaigs clínics. Saber informar-se en l'àmbit de la neurociència | |
A5 |
Manejar la bibliografia científica | |
A6 |
Realitzar un projecte, memòria o estudi, en el qual apliqui i desenvolupi els coneixements adquirits en el si del Màster Tenir la capacitat per utilitzar els coneixements, destreses i habilitats anteriors per elaborar un projecte d'investigació o assaig clínic | |
A7 |
Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigit o autònom Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar Identificar i investigar, de forma autònoma o original, problemes susceptibles de ser resolts mitjançant estudis científics o assaigs clínics dins l'àmbit de la neurociència | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació Comprendre i qüestionar els models teòrics d'una disciplina i indagar en noves àrees de coneixement | |
CT2 |
Elaborar una estratègia realista per resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi Saber aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit | |
CT3 |
Comprendre i qüestionar els models teòrics d'una disciplina i indagar en noves àrees de coneixement Proposar noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts Decidir el que cal mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho d'acord amb la seva planificació en el termini previst | |
CT7 |
Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis Aplicar les tècniques apreses en contextos concrets | |
CT4 |
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional Elaborar una estratègia realista per a resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d'estudi Decidir el que cal mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho d'acord amb la seva planificació en el termini previst Facilitar la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip | |
CT5 |
Comunicar les seves conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats Proposar noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts | |
CT6 |
Elaborar una estratègia realista per a resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d'estudi Decidir el que cal mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho d'acord amb la seva planificació en el termini previst Valorar i jerarquitzar les necessitats i recursos en un context real d'intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |