Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
MÀRQUETING INTERNACIONAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | MÀRQUETING INTERNACIONAL | Codi | 16234201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Sessió Magistral |
|
S'avaluarà: -l'assistència, -la participació |
1 % | |||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
S'avaluarà: -l'assistència, -la participació en els debats, -el treball en equip, -la presentació oral |
9% | |||||||
Presentacions / exposicions |
|
El mòdul és avaluat amb dos treballs. Cada un d'ells amb un 20% de pes a la nota final. Els detalls sobre el treball es donarà durant el curs S'avaluarà tant el treball escrit com l'exposició oral i el treball en equip. |
40% | |||||||
Proves mixtes |
|
Prova final de tots els continguts de l'assignatura. | 50% | |||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Nota mínima d'examen per ambdues convocatòries: 3,5 A la segona convocatòria l'estudiant té dues opcions: - Realitzar l'examen que seria el 100% de la seva nota - Ser avaluat de la següent manera: 40% treballs (20% primer treball i 20% el segon treball) + 60% l'examen final. En aquest cas, per fer mitjana amb l'AC, l'estudiant ha d'aconseguir com a mínim 3,5 en l'examen final. |