Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Industrial (2013) |
Assignatures |
OPERACIONS UNITÀRIES BÀSIQUES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | OPERACIONS UNITÀRIES BÀSIQUES | Codi | 17655207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
TI4 |
Descriu l'equip necessari per a sistemes absorció. Càlcul del balanç de matèria diferencial i el número d'Unitats de Transferència (NTU). Descriu les operacions d'etapes d'equilibri més típiques, els equips necessaris i el concepte d'etapa d'equilibri. Calcula el balanç de matèria, línies d'operació, nombre d'etapes d'equilibri mitjançant mètodes gràfics. Descriu els diferents tipus de destil · lació: flaix, destil · lació amb reflux, i els seus equips. Calcula les línies d'operació, el nombre d'etapes pel mètode de McCabe-Thiele i la relació de reflux mínima. Troba a la literatura els valors de les propietats físiques i termodinàmiques. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |