Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016) |
Assignatures |
ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA | Codi | 18244009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||
Seminaris |
|
Presentació d'un assaig curt referent als temes plantejats durant les sessions. Seran objecte d'avaluació: la descripció, identificació i anàlisi dels conceptes treballats en aquesta activitat, així com també, l'assitència, participació i aportacions. |
20% | ||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Anàlisi d'un cas/situació en relació als continguts de l'assignatura. Es contemplarà la recerca i discussió de les evidències científiques, la capacitat de síntesis i assimilació dels conceptes. També és valorarà la interacció amb la resta del grup de treball i l'autoavaluació individual i grupal. |
20% | ||||||||
Presentacions / exposicions |
|
Realització d'un treball sobre la història de la infermeria, on es valorarà la capacitat de síntesi i anàlisi escrites, així com també, la creativitat en l'elaboració i la presentació. A més, es tindrà en compte el treball en equip. | 20% | ||||||||
Proves mixtes |
|
Exercici teòric on l'alumne haurà de demostrar l'assimilació dels coneixements del contingut de l'assignatura. | 40% | ||||||||
Altres | En la segona convocatòria es seguiran criteris individualitzats per l'alumnat. Es basaran, principalment, en la presentació dels treballs que consideri el professorat que no han assolit el nivell corresponent per aprovar-los. Es podrà realitzar, si el professorat ho considera necessari, un examen escrit o oral, de tots els continguts donats en l'assignatura. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació s'organitza amb diferents activitats que tenen assignat un valor específic en la qualificació final de l'assignatura. S'aprovarà l'assignatura si la mitjana de tots els apartats és igual o superior a 5. La segona convocatòria s'avaluarà amb la presentació dels treballs determinada pel professorat, també es pot efectuar, si així es considera pertinent, un examen oral o escrit de tot el temari desenvolupat a l'assignatura. Per a presentar-se a la segona convocatòria és requisit imprescindible haver presentat els treballs de la primera convocatòria. |