2019_20
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedès) (2016)
 Assignatures
  INFERMERIA EN LA PERSONA ADULTA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A5.1
A5.3
A7
A14
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
CT4
CT5
Elaboració de pla de treball grupal i/o individual. Recerca de fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals.

Per aprovar la categoria cal una nota mínima de 5

20 %
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge
CT4
CT5
S'avaluarà amb exercicis pràctics (activitats reflexives, treballs, de recerca bibliogràfica, presentacions orals...) treballats fora d'aula relacionats amb els continguts de les classes magistrals, seminaris i tallers de situacions i estudi de casos.
Els criteris d'avaluació de cadascun d'aquests exercicis es poden consultar a la mateixa activitat al Moodle. Per aprovar la categoria es requeriex una mitjana de 5.
10 %
Proves mixtes
A5.1
A5.3
A7
A14
A17.1
A17.2
A17.3
A17.5
Proves mixtes:

Primera convocatòria:
1-Proves d'avaluació continuada en què hi entraran els continguts treballats a les classes magistrals, als seminaris i als ABPs. Aquestes proves es faran a l'aula amb clikers (20%) i escrites (80%). En conjunt aquestes proves representan el 50 % de la categoria
2-Prova final de preguntes tipus test a l'aula sobre tots els continguts treballats a les classes magistrals, als seminaris i als ABPs. Aquesta prova valdrà el 50 % de la categoria

Aquesta categoria s'aprova amb un 5 de mitjana.

Segona convocatòria:

Prova final per a les persones que no hagin aprovat les proves mixtes en primera convocatòria. En aquest cas, la prova final valdrà el 100% de la categoria

Igualment, cal un 5 per aprovar la categoria.

70 %
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per aprovar l'assignatura, en primera o segona convocatòria, cal aprovar totes les categories i treure una nota mitjana de 5.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa, tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant la resolució del rector o rectora.