Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS II | Codi | 11234111 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Tema 1. Presentació de l'assignatura. | Introducció de l’assignatura. Presentació dels reptes que els alumnes hauran d'afrontar; temporització, metodologies i criteris d’avaluació que es faran servir. |
Tema 2. Introducció al Mètode científic. | SUBTEMA 2.1.- Què és el mètode científic? El disseny experimental i les seves variables. SUBTEMA 2.2.- L'avaluació en el mètode científic. L'aplicació de la V de Gowin. |
Tema 3. Aprenentatge basat en indagacions. | SUBTEMA 3.1.- “inquiry-based learning” (aprenentatge basat en indagacions). Observacions, plantejament d’interrogants i la cerca de respostes. Articles sobre experiències. SUBTEMA 3.2.- Disseny d'una activitat seguint la metodologia de l'aprenentatge basat en indagacions. |