2019_20
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Educación Primaria (2009)
 Asignaturas
  EL JUEGO Y SU APLICACION EN EL CONTEXTO ESCOLAR
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria
A10
Sessions i/o activitats preparades pels alumnes que hauran de posar en pràctica durant les classes. En elles es valoraran tres aspectes fonamentals: l'activitat de l'alumne/a en el rol com a docent, l'adequació de les activitats a l'objectiu de la sessió i l'organització de l'espai i material. 30%
Trabajos
B5
Consisteixen en l'elaboració de materials originals en qualsevol format, de caràcter individual o grupal, en el qual s'analitzi i es documenti un tema proposat tant per l'alumne/a o el professor en relació amb el contingut de l'assignatura. 20%
Pruebas prácticas
A10
Consisteixen en la realització d'activitats que impliquen comentari, anàlisi i/o valoració de qualsevol aspecte o contingut de la matèria. 30%
Pruebas mixtas
A1
Consisteixen en la realització de proves que combinen diferents formes o tipologies de preguntes en relació amb algun aspecte o contingut de la matèria. 20%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

- Si un alumne no assisteix a classe el dia que es realitza una activitat d'avaluació d'aula (exposició, disseny de sessió, debat, pràctica...), aquesta no podrà ser recuperada i quedarà suspesa, excepte en aquelles circumstàncies i condicions que especifica normativa acadèmica URV.

- Les tasques no presentades dins el termini establert hi seran avaluades en 2ª oportunitat.

- L'assistència a classe ha d'estar aprovada (un mínim d'un 80% de les sessions) per poder fer la mitjana amb les proves pràctiques.

- Criteris de correcció lingüística: Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament.

- D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant les classes i la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.