Grado en Educación Infantil (2009) |
Asignaturas |
ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS II |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS II | Código | 11254108 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Tercer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A1 |
Coneix els fonaments de les ciències experimentals, ciències socials i matemàtiques del currículum d'aquest etapa, així com les teories sobre l'adquisició i desenvolupament dels aprenentatges corresponents. Coneix els principis i bases per la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l’etapa i les estratègies didàctiques per el seu desenvolupament. Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix i valora críticament el currículum. | |
A2 |
Promou i facilita els aprenentatges en la primera infància des d’una perspectiva globalitzadora. | |
A3 |
Elabora i aplica propostes didàctiques en relació a la interacció entre ciència, tècnica, estructura social i desenvolupament sostenible. | |
A7 |
Proposa experiències d’iniciació a les tecnologies de la informació i la comunicació en l’àmbit de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix i sap gestionar recursos adequats a cada nivell i a diferents capacitats dels alumnes. Conèixer i saber utilitzar les TIC com a recursos didàctics. | |
A11 |
Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l’experimentació, utilitzant la metodologia científica per dissenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del curriculum de l’educació infantil, utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu. Realitza propostes de seqüències didàctiques i i sap justifica-les. Reflexiona i analitza sobre propostes didàctiques elaborades per altres i sobre les pràctiques d’aula amb el fi d’innovar i optimitzar la labor. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B3 |
Aplica técnicas innovadoras y obtiene resultados. | |
B4 |
Hace el trabajo previsto acuerdo con los criterios de calidad dados. Toma decisiones acertadas en momentos comprometidos mostrando seguridad, coherencia y de acuerdo con una sistemática. | |
B5 |
Participa de forma activa y comparte información, conocimiento y experiencias. Acepta y cumple las normas del grupo. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C2 |
Utiliza programario para la comunicación on-line: herramientas interactivas (web, Moodle, blogs...), correo electrónico, foros, chat, videoconferencias, herramientas de trabajo colaborativo... | |
C3 |
Localiza y accede a la información de manera eficaz y eficiente. | |
C4 |
Produce un texto oral bien estructurado, claro y eficaz. Produce un texto escrito gramaticalmente correcto. | |
C5 |
Muestra respeto por los derechos fundamentales y de igualdad entre hombres y mujeres. Muestra respeto a los valores propios de una cultura de paz y de valores democráticos. |