Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | APRENENTATGE I ENSENYAMENT DE LA TECNOLOGIA | Codi | 11605120 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
10 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Descobriment dels interessos i motivacions dels alumnes Descripció dels objectius, continguts i mètode d'avaluació |
Debats | Activitats on els alumnes de manera individual o en grup defensen postures diferents sobre un tema de l'assignatura |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes de treballs. Caldrà lliurar també una part escrita. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura |
Treballs | Realització de treballs seguint el guió proporcionat per la professora |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Xerrades amb ponents amb experiència en l'àmbit de la docència a secundària |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Realització de projectes seguint el guió proporcionat per la professora |
Atenció personalitzada | Resolució de dubtes de manera individualitzada |