Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 | ||||||||||||||||||||||
Assignatura (*) | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 11685301 | ||||||||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | ||||||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||||||||||||||||||
12 | Treball fi de màster | Segon | AN |
||||||||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | |||||||||||||||||||||
Prerequisits | |||||||||||||||||||||||
Departament | Psicologia |
||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | mariateresa.colomina@urv.cat perejoan.ferrando@urv.cat josefa.canals@urv.cat andreu.vigil@urv.cat jordi.miro@urv.cat anna.huguet@urv.cat carmen.hernandez@urv.cat ester.sole@urv.cat alexandra.cosi@urv.cat luis.heredia@urv.cat nuria.voltas@urv.cat elisabet.sanchez@urv.cat paula.morales@urv.cat jorgemanuel.duenas@urv.cat |
||||||||||||||||||||
Professors/es |
|
||||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | En termes generals, el Màster en Psicologia General Sanitària de la Universitat Rovira i Virgili pretén proporcionar els coneixements, habilitats i recursos que permetin l'exercici de la professió amb la qualitat tècnica i humana exigible, alhora que contribueix a la formació en investigació relacionada amb l'activitat clínica i assistencial primària del professional. És al voltant d'aquesta premissa sobre la qual es configura el Treball Final de Màster (TFM), i consisteix en la realització d'un treball individual, clínic i aplicat o de recerca, sobre les activitats específiques del psicòleg general sanitari. El TFM pot tenir dues orientacions, dirigit a la pràctica oa la investigació en salut. De manera específica, els objectius del TFM són: 1. Aprofundir i especialitzar-se en una àrea d'interès de les vinculades a la Psicologia general sanitària, per tal d'aplicar els coneixements i les habilitats adquirides en el màster. 2. Familiaritzar-se amb els procediments de la investigació: recerca documental (estat de la qüestió, hipòtesi), recollida de dades i anàlisi (quantitatiu o qualitatiu) i interpretació dels mateixos. 3. Redacció d'un informe clínic o d'investigació de nivell similar als informes de cas professionals o al d'un informe científic publicable en una revista, segons l'orientació del projecte. | ||||||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |