Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
INFÀNCIA, SALUT I ALIMENTACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | INFÀNCIA, SALUT I ALIMENTACIÓ | Codi | 11904007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Aei2 |
Coneix els principis bàsics del desenvolupament fisològic en el periode 0-6. Coneix la relació entre el desenvolupament del sistema nerviós amb l'aprenentatge i la conducta. | |
Aei8 |
Coneix els principis bàsics del desenvolupament fisològic en el periode 0-6. Coneix la relació entre el desenvolupament del sistema nerviós amb l'aprenentatge i la conducta. Coneix el desenvolupament dels hàbits de salut, fisilògics i els seus problemes. Sap educar per la salut i desenvolupa accions promotores de la salut. | |
Aei10 |
Coneix el desenvolupament dels hàbits de salut, fisilògics i els seus problemes. | |
Aei12 |
Identifica i col·labora amb professionals especialitzats per la millora de l'estat de salut del nen. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat |