Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU II (G.EP) |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU II (G.EP) | Codi | 11904302 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de grau | Cinquè | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Aep1 |
Dissenya, desenvolupa i avalua una unitat didàctica. Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia. Coneix els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit professional del mestre. Elabora un discurs sintètic, coherent i que comica els resultats del treball. | |
Aep2 |
Dissenya, desenvolupa i avalua una unitat didàctica. Utilitza les tècniques i recursos didàctics necessaris per una bona gestió del procés educatiu a l’aula. Identifica els aspectes institucionals i organitzatius més rellevants del servei, centre o institució escollida per al desenvolupament de les pràctiques. | |
Aep3 |
Dissenya, desenvolupa i avalua una unitat didàctica. Aplica les habilitats de comunicació i interacció didàctica. Identifica les característiques de l'alumnat sobre el que s'incidirà. | |
Aep4 |
Dissenya, desenvolupa i avalua una unitat didàctica. Utilitza les tècniques i recursos didàctics necessaris per una bona gestió del procés educatiu a l’aula. Identifica les característiques de l’alumnat sobre el qual incidirà. Aplica les habilitats de comunicació i interacció didàctica. | |
Aep5 |
Identifica les característiques de l'alumnat sobre el que s'incidirà. | |
Aep6 |
Identifica els aspectes institucionals i organitzatius més rellevants del servei, centre o institució escollida per el desenvolupament de les pràctiques. | |
Aep8 |
Accepta i integra les crítiques sobre la seva actuació com a futur mestre. Elabora un discurs sintètic, coherent i que comica els resultats del treball. | |
Aep9 |
Identifica els aspectes institucionals i organitzatius més rellevants del servei, centre o institució escollida per al desenvolupament de les pràctiques. | |
Aep10 |
Accepta i integra les crítiques sobre la seva actuació com a futur mestre. Elabora un discurs sintètic, coherent i que comica els resultats del treball. | |
Aep11 |
Identifica els aspectes institucionals i organitzatius més rellevants del servei, centre o institució escollida per el desenvolupament de les pràctiques. Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia. Elabora un discurs sintètic, coherent i que comica els resultats del treball. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Fa aportacions significatives o certes innovacions Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes Dirigeix el procés sistemàtic de treball per a la presa de decisions en grup Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Té en compte a qui i com afecta la innovació Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Dirigeix reunions amb eficàcia Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
B6 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B7 |
Soluciona els problemes considerant els elements del desenvolupament sostenible i les seves implicacions Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja | |
B8 |
Fa una estimació de l’ eficàcia i l’ eficiència de les accions, aprofitant els recursos que té a la seva disposició Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’ intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte Porta a terme un seguiment de la implementació del projecte per avaluar els resultats del mateix i fa un seguiment de la materialització dels riscos inherents al projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Comprèn informació i articles de caràcter rutinari | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |