Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ DE TEXTS MEDIÀTICS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ DE TEXTS MEDIÀTICS | Codi | 12765105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Altheide, David, Qualitative media analysis, Sage: Thousand Oaks, 1996 Fog, K. Et al , Storytelling. Branding in practice, Copenhagen: Springer-Sigma., 2010 Grandi, R, Texto y contexto en los medios de comunicación, Barcelona: Bosch, 1995 Herman, L. & Vervaeck, B. , Handbook of Narrative Analysis, Lincoln and London: University of Nebraska Press., 2005 Krippendorff, K. , Content Analysis. An introduction to its methodology, London: Sage., 2004 Matheson, D. , Media Discourses. Analysing Media Texts. , Maidenhead: Open University Press., 2005 Núñez, A. , ¡Será mejor que lo cuentes!: Los relatos como herramientas de comunicación. , Empresa Activa: Barcelona. , 2007 Reese, S. D., Gandy, O. H. Jr. & Grant, A, Framing Public Life. Perspectives on Media and our Understanding of the Social World. , Mahwah, NJ: Laurence Erlbaum., 2003 Reissner, S. y Pagan, V. , Storytelling in Management Practice, New York: Routlege., 2013 Salmon, Ch, Storytelling. La máquina de fabricar historias y formatear las mentes. , Barcelona: Península., 2008 Bourdieu, P, Language and symbolic power, Cambridge: Polity Press., 1992 Castelló, E., La mediatización del conflicto político. Conflictos y narrativas en el contexto español., Barcelona: Laertes., 2012 Winning with Words. The Origins and Impact of Political Framing, Schaffner, Brian F. and Sellers, Patrick, London: Routledge., 2010 Castelló, E, Identidades mediáticas. Introducción a las teorías, métodos y casos., , 2008 Boje, David M, Storytelling Organizational Practices, Routledge. London, 2014 Thier, Karin, Storytelling in Organizations : A Narrative Approach to Change, Brand, Project and Knowledge Management, Berlin, Germany : Springer., 2018 Castelló, Enric, Comunicación y ser de la organización, Tirant lo Blanch Humanidades, 2019 |
Complementària | |