Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL I EDUCATIVA | Codi | 15685101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Identifica les implicacions ètiques que afecten als processos de la intervenció social i educativa. | |
CE2 |
Integra en el disseny i desenvolupament de la investigació la perspectiva de l'impacte social. Identifica els impactes socials en la investigació: outputs aconseguits i la seva implicació social, educativa, política, cultural, etc., valorant el paper de diferents agents en la generació d'impacte. | |
CE3 |
Demostra un coneixement avançat del procés d'investigació, amb capacitat per reconèixer i validar problemes en el camp de la investigació social i educativa. És capaç de desenvolupar un enfocament estratègic de la investigació ajustat a l'objecte de l'estudi. Desenvolupa un pensament original i crític, juntament amb la capacitat de construir arguments coherents i fonamentats i articular teories i idees de forma clara. Justifica l'ús i demostra domini de les tècniques quantitatives i qualitatives en el disseny de la investigació plantejada en el Treball de fi de màster. Analitza i utilitza críticament les fonts d'informació i la bibliografia especialitzada en l'àmbit social i educatiu. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement. Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-la en futurs projectes. | |
CT4 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |