Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
POLÍTIQUES SOCIALS I MODELS INNOVADORS D'INTERVENCIÓ EN CONTEXTOS DE CANVI |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | POLÍTIQUES SOCIALS I MODELS INNOVADORS D'INTERVENCIÓ EN CONTEXTOS DE CANVI | Codi | 15685104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Coneix i comprèn els paradigmes i les relacions entre la teoria i la pràctica en l'àmbit de la intervenció social i educativa. | |
CE3 |
Analitza i utilitza críticament les fonts d'informació i la bibliografia especialitzada en l'àmbit social i educatiu. | |
CE4 |
Identifica necessitats i noves realitats en contextos globals i internacionals que permeten transferir aprenentatges innovadors cap a àmbits de desenvolupament professional i d'investigació del nostre entorn pròxim. | |
CE5 |
Valora diferents polítiques socials des de diferents perspectives i paradigmes de comprensió de la intervenció social i educativa. Contempla estratègies de participació per a l'empoderament social i polític en l'àmbit de la intervenció social i educativa. Identifica i analitza els recursos humans, institucionals, legals, comunitaris existents en un determinat context geogràfic, com també la relació que mantenen entre ells. Analitza les noves problemàtiques socials des d'un enfocament local i integral de les polítiques socials aportant respostes a les administracions públiques, entitats i moviments socials amb l'objectiu de fer-hi front. | |
CE7 |
Identifica les estratègies innovadores més adequades pels processos de creació d'estrucutres organitzatives que procuren el benestar. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT6 |
Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |