Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
PREVENCIÓ DEL MALESTAR DELS PROFESSIONALS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PREVENCIÓ DEL MALESTAR DELS PROFESSIONALS | Codi | 15685105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Familiaritzar-se amb el moodle i amb el contingut de l’assignatura |
Presentacions / exposicions | Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva, organitzada en grups El estudiants faran una presentació dels principals resultats de la mateixa. Tots els membres del grup classe hauran de participar i mantenir una capacitat d’anàlisi crítica i argumentació |
Sessió Magistral | Explicacions de la docent o d’algun estudiant amb o sense suport de power point |
Fòrums de debat | Aquesta activitat es realitzarà de forma individual. Les i els estudiants hauran de participar al fòrum comentant dubtes i reflexions a partir de les lectures obligatòries i fent referencia al propi àmbit de treball/interès. No es tracta de presentar resums ni tampoc de fer monòlegs sinó d’interactuar. S’oferirà una guia per a les intervencions al moodle. S’haurà de demostrar: Comprensió dels textos, capacitat d’anàlisi crítica, capacitat argumentativa, capacitat auto reflexiva. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | L’activitat és l’elaboració d’un quadern individual de l ‘estudiant és un instrument de suport al procés d'aprenentatge i que es realitza a través del que anomenem "Quadern de Reflexió". El seu objectiu és elaborar un document que sistematitzi l'experiència tant personal com professionalitzadora dels casos, situacions i aprenentatges realitzats. És una eina que servirà per registrar i analitzar la participació de cada estudiant tant individual com en el grup classe i les seves dinàmiques. És un suport documental personal que s'inicia el primer dia de classe i que inclou el treball individual i del grup classe que realitza l'alumne/a tant a l'espai classe com fora. És obligatori el seu lliurament i el valor de Treball individual |
Treballs col·laboratius. | Activitat grupal amb reflexions finals individuals. Les i els estudiants en grup hauran de recopilar i presentar de manera dinàmica al aula eines pel benestar professional. Desprès hauran de configurar un quadern d’eines que tindran que lliurar a final del curs acompanyat de reflexions individuals. Han de demostrar saber seleccionar, posa en practica i reflexionar sobre dinàmiques i practiques de benestar personal i col·lectiu pel professionals. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Estudi individual i en grup per tal d'adquirir els coneixements de l'assignatura i desenvolupar amb èxit les activitats proposades. |
Atenció personalitzada | Tutories |