Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
L'ÈTICA EN LA CONFIGURACIÓ DEL BENESTAR PROFESSIONAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | L'ÈTICA EN LA CONFIGURACIÓ DEL BENESTAR PROFESSIONAL | Codi | 15685202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | Juny, Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Identifica les implicacions ètiques que afecten als processos de la intervenció social i educativa. Coneix i comprèn els paradigmes i les relacions entre la teoria i la pràctica en l'àmbit de la intervenció social i educativa. | |
CE6 |
Aplica i comprèn les tècnqiues més innovadores per a la negociació i gestió de conflictes en el treball en equip. | |
CE7 |
Incorpora en el disseny de les estructures organitzacionals tècnqiues de suport col·lectives (intervisió, supervisió, cercles de qualitat...) per a la millora del benestar de l'organització. Identifica les estratègies innovadores més adequades pels processos de creació d'estrucutres organitzatives que procuren el benestar. Diagnostica situacions de risc de malestar dels professionals de la intervenció social i dels sistemes d'organització de les institucions. | |
CE8 |
Analitza la naturalesa de les relacions entre els professionals i els usuaris i les potencialitats i dificultats per a la intervenció social. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT6 |
Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses amb la millora de la comunitat. Aplica els conceptes ètics i deontològics de l'àrea de coneixement des d'un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |