Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de Grau d'ADE i Finances i Comptabilitat (2014) |
Assignatures |
DIRECCIÓ D'OPERACIONS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | DIRECCIÓ D'OPERACIONS | Codi | 16904103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Coneix els principals conceptes de la gestió de l’àrea productiva de l’empresa. | |
A5 |
Coneix els mètodes de gestió propis del disseny del subsistema d’operacions: mètodes de localització, mètodes de distribució en planta i mesura del treball. Sap identificar els diferents sistemes de planificació de les operacions, en coneix l'aplicabilitat, i resol els mètodes de càlcul: planificació agregada per taules, Bowman i programació lineal. Sap identificar els diferents sistemes de gestió d’inventaris i la seva aplicabilitat: MRP, gestió clàssica i Just in Time. Coneix els principals conceptes de la programació i control de les operacions i sap resoldre els diferents mètodes i algorismes. Coneix els elements propis de la gestió de projectes i els principals mètodes de suport: diagrama de Gantt i PERT. Sap utilitzar el programari. Coneix els conceptes principals del control de la qualitat del procés i sap utilitzar les eines estadístiques bàsiques: gràfics de control i anàlisi estadística de les dades. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini | |
B6 |
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Sap respondre a les preguntes que se li formulen Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |