Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de Grau d'ADE i Finances i Comptabilitat (2014) |
![]() |
![]() |
![]() |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING | Codi | 16904128 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
![]() ![]() ![]() |
Complementària | |
Abascal Rojas, Francisco, Como Se Hace un Plan Estratégico, Modelo de Desarrollo de una Empresa, Madrid, ESIC, 1996.
Barroso Castro , Carmen , Martín Armario, Enrique, Marketing Relacional, Madrid, ESIC, 1999.
Lambin, Jean-Jacques, Marketing Estrategico, 2ª Ed., Madrid, Mc Graw HilL
Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, Marketing Internaconal, Madrid Pirámide, 1995. El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliurat pel professor al llarg del curs. |