Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ DE MERCATS I APLICACIONS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ DE MERCATS I APLICACIONS | Codi | 16914135 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Cinquè | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Díaz de Rada Iguzquiza, Vidal, Diseño y Elaboración de Cuestionarios para la Investigación Comercial, 2001, Esic Editorial Báez y Pérez de Tudela, Juan, Investigación Cualitativa, 2009, Esic Editorial Luque, Teodoro (Coord.), Técnicas de Análisis de datos en investigación de mercados, 2012, Pirámide Grande, Idelfonso y Abscal Elena, Fundamentos y Técnicas de la Investigación Comercial, 2007, Esic |
Complementària |
, , , |