Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau d'Enginyeria Elèctrica (2010) |
Assignatures |
HISTÒRIA DE L'ENGINYERIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | HISTÒRIA DE L'ENGINYERIA | Codi | 17214216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Sap resoldre problemes amb iniciativa, imaginació i responsabilitat ètica Coneix la evolució de la enginyeria al llarg de la història | |
B5 |
Sap transmetre idees, solucions i defensar-les en un equip d’enginyeria multicultural Entén la relació entre els beneficis i els recursos necessaris per prendre decisions equilibrades i plenes de sentit comú Sap posicionar-se i traçar un pla professional sobre el qual desenvolupar la seva carrera, tenint clar quin es el seu rol a la societat | |
B6 |
Entén la relació entre els beneficis i els recursos necessaris per prendre decisions equilibrades i plenes de sentit comú | |
B8 |
Te capacitat per treballar en un grup multidisciplinari i multicultural Entén la funció i la expectativa que te la societat de un enginyer i la expectativa que ha de tenir un enginyer de la societat | |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional Identifica el propi procés d’aprenentatge Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional | |
CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i altres motius i compren les causes Identifica els principals problemes ambientals Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |