Investigación en Ciencias de la Enfermería (2012) - Virtual |
Asignaturas |
EDUCACIÓN PARA LA SALUD |
Objetivos de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | EDUCACIÓN PARA LA SALUD | Código | 18615106 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Obligatoria | Primer |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Objetivos | Competencias | ||
Conèixer els aspectes conceptuals claus implicats en el procés d'educació. | AC1 AC15 |
BC6 |
CC3 |
Reflexionar sobre el paper de la formació dins el camp de l’infermeria. | AC2 AC11 |
BC1 |
|
Entendre els processos d’ensenyament-aprenentatge implicats en l’acció formativa-educativa per tal de facilitar l’adquisició de nous coneixements i habilitats. | AC10 AC12 AC13 |
BC4 |
CC6 |
Seleccionar i organitzar de manera crítica i reflexiva els elements de la planificació educativa en funció del tipus de programa i del col·lectiu al que va dirigit. | AC1 AC2 AC6 AC10 |
BC1 BC3 |
CC6 |
Conèixer els fonaments teòrics del procés de comunicació per tal de comprendre l’impacte de la comunicació en les relacions interpersonals. | AC1 AC12 |
BC2 BC6 |
|
Reconèixer el paper de la cultura en el procés de comunicació. | AC1 AC2 AC5 |
BC1 BC3 |
CC5 |
Fomentar i potenciar les habilitats socials i comunicatives. | AC9 AC12 AC17 |
BC5 |
CC5 |
Practicar la el.laboració de publicacions i aportacions científiques derivades dels programes de salut desenvolupats | AC15 |
BC6 |