Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica (2016) |
Assignatures |
CINÈTICA I REACTORS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | CINÈTICA I REACTORS | Codi | 20735211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Segon | Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Analitza dades cinètiques experimentals i obté lleis i models cinètics. Calcula els paràmetres d'una equació de velocitat a partir de dades experimentals. Planteja els balanços de matèria i energia en un sistema amb reacció química i desenvolupa els models matemàtics bàsics per a reactors. Dimensiona reactors discontinus, semicontinus i continus, tant isotèrmics com no isotèrmics, mitjançant resolució analítica i numèrica. Analitza el comportament dels diferents tipus de reactors quan s'empren individualment, o combinats entre si. Desenvolupa i resol els models per a reactors heterogenis bifàsics i trifàsics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, etc. Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, etc. Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa. Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa. Prepara i realtiza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient. Avalua críticament la informació i les seves fonts, i la incorpora a la seva pròpia base de coneixements. Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l 'accés a la informació i el seu ús. Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |