Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia (2019) |
Assignatures |
ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ELABORACIÓ, PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DE PROJECTES DE R+D+I | Codi | 20755101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4.5 | Obligatòria | Primer | Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Activitats d’auto seguiment |
|
Activitats proposades a l'estudiant, amb un pes mínim, que serveixen perquè l'estudiant pugui autoregular el seu aprenentatge. Podrà repetir-se tantes vegades com es vulgui i per a l'avaluació final es considerarà la nota més alta assolida | 5% | |||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
30% | |||||||
Fòrums de debat |
|
Es valorarà la participació i activitat de l'estudiant | 5% | |||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Plantejament d'una situació (real o simulada) en la que l'estudiant ha de treballar per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
30% | |||||||
Treballs |
|
Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat o com a resultat de les pràctiques de laboratori. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes. | 30% | |||||||
Proves de validació |
|
Les proves de validació consistiran en webconferencias individuals en què el professorat plantejarà preguntes sobre les activitats realitzades. | 0% | |||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||