|
A2 |
Conèixer els processos històrics de l'educació en els àmbits autonòmic, estatal i internacional. |
|
A4 |
Conèixer els principis i fonaments de la teoria del currículum i els processos d'ensenyament-aprenentatge. |
|
A6 |
Conèixer, dissenyar i desenvolupar mètodes d'avaluació. |
|
A8 |
Detectar i diagnosticar necessitats educatives. |
|
A10 |
Dissenyar i avaluar recursos didàctics, materials i programes de formació per a diferents col•lectius, etapes i àrees curriculars. |
|
A12 |
Assessorar en processos educatius. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
B1 |
Aprendre a aprendre. |
|
B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp. |
|
B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
|
B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
|
B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
|
B7 |
Tenir sensibilització en temes mediambientals. |
|
B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |