Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES II | Codi | 11234106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
NCTM . Versió GenCat, Estàndards Comuns, 2012, GenCat NCTM, Comom Core, NCTM, 2010 EEUU GenCat. Dept. d'Ensenyament, Competències Bàsiques de l'àmbit matemàtic, 2912, GenCat Segovia I. Rico L., Matemáticas para maestros de Educación Primaria , Ed. Pirámide, 2009 C. Fosnot i d'altres, YoungMathe. at work:constructing multiplicaton und division, 2001, EEUU , http://fi.uu.nl/en.cat, , , http://nlvm.usu.edu, , Didàctica de les matemàtiques, SUMA, , Didàctica de les matemàtiques, UNO, , E. Castro, editor, Didáctica de la Matemática en la educación Primária, 2001, Síntesis NCTM, Principios i Estandares pra la educación matemática, 2003, Thales ( Sevilla) Dept. D'Ensenyament. GenCat, Currículum de Primària, 2015, Carmen Chamorro y otros, Didáctica de las matemáticas para Primária, 2003, Prentice Hall , , , NCTM, Addition und Subtraction, 2011, EEUU NCTM, Multiplication und Division, 2011, EEUU C.Fosnot i d'altres, Young Mat. at worlk:constructing fractions,decimals i %, 2002, EEUU Marja van der Heuven-Pnahulzer, Children learn Mahematics, 2001, Holanda |
Complementària | |