Psicología General Sanitaria (2014) |
Asignaturas |
TRABAJO DE FIN DE MÁSTER |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 | ||||||||||||||||||
Asignatura (*) | TRABAJO DE FIN DE MÁSTER | Código | 11685301 | ||||||||||||||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | ||||||||||||||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | |||||||||||||||
12 | Trabajo fin de máster | Segundo | AN |
||||||||||||||||
Impartición | Modalidad por grupo de trabajo | Idioma de impartición, horarios y fechas de examen | |||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||
Departamento | Psicología |
||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo-e | mariateresa.colomina@urv.cat perejoan.ferrando@urv.cat josefa.canals@urv.cat jordi.miro@urv.cat anna.huguet@urv.cat carmen.hernandez@urv.cat ester.sole@urv.cat luis.heredia@urv.cat elisabet.sanchez@urv.cat paula.morales@urv.cat |
||||||||||||||||
Profesores/as |
|
||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||
Descripción general e información relevante | A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2020-21. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura. En termes generals, el Màster en Psicologia General Sanitària de la Universitat Rovira i Virgili pretén proporcionar els coneixements, habilitats i recursos que permetin l'exercici de la professió amb la qualitat tècnica i humana exigible, alhora que contribueix a la formació en investigació relacionada amb l'activitat clínica i assistencial primària del professional. És al voltant d'aquesta premissa sobre la qual es configura el Treball Final de Màster (TFM), i consisteix en la realització d'un treball individual, clínic i aplicat o de recerca, sobre les activitats específiques del psicòleg general sanitari. El TFM pot tenir dues orientacions, dirigit a la pràctica oa la investigació en salut. De manera específica, els objectius del TFM són: 1. Aprofundir i especialitzar-se en una àrea d'interès de les vinculades a la Psicologia general sanitària, per tal d'aplicar els coneixements i les habilitats adquirides en el màster. 2. Familiaritzar-se amb els procediments de la investigació: recerca documental (estat de la qüestió, hipòtesi), recollida de dades i anàlisi (quantitatiu o qualitatiu) i interpretació dels mateixos. 3. Redacció d'un informe clínic o d'investigació de nivell similar als informes de cas professionals o al d'un informe científic publicable en una revista, segons l'orientació del projecte. | ||||||||||||||||||
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |