Doble titulación de grado en Educación Infantil y Educación Primaria (2013) |
Asignaturas |
DIDÁCTICA DE LA LENGUA ESTRANJERA |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | DIDÁCTICA DE LA LENGUA ESTRANJERA | Código | 11904204 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Optativa | Cuarto | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
MIei1 |
Reflexiona sobre les teories del llenguatge actuals. | |
MIei2 |
Comprèn els conceptes de l’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera. | |
MIei3 |
Comprèn i avalua les diferents metodologies d’un idioma com la llengua estrangera. Dissenyar unitats didàctiques i desenvolupar activitats d’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera. Duu a terme activitats grupals/individuals, tenint en compte aquells continguts apresos i aplica principis d’innovació. | |
MIei4 |
Desenvolupa les destreses docents bàsiques en l’ensenyament-aprenentatge de un idioma com a llengua estrangera. | |
MIep1 |
Reflexiona sobre les teories del llenguatge actuals. | |
MIep2 |
Entén els concepetes de l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera. | |
MIep3 |
Entén i avalua les diferents metodologies d'un idioma com a llengua estrangera. Dissenya unitats didàctiques i desenvolupa activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera. Duu a terme activitats grupals/individuals, tenint en compte els continguts culturals apresos i aplicant principis d’innovació. | |
MIep4 |
Desenvolupa les habilitats docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B1 |
Pone en práctica de forma disciplinada los enfoques, métodos y experiencias que propone el profesor. | |
B3 |
Busca nuevos procedimientos y métodos para hacer las cosas. | |
B8 |
Colabora activamente en la planificación del trabajo en equipo, en la distribución de los miembros y en su orientación a un rendimiento elevado. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C6 |
Identifica necesidades de formación. |