Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Periodisme (2009) |
Assignatures |
FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12244106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Relacions públiques: Tema 1: Introducció a les relacions públiques (RP). Conceptes bàsics. Tema 2: Història de les RP. Tema 3: Models de gestió. Tema 4: La investigació en RP. Tema 5: Els Públics a les RP. Tema 6: La professió de les RP. Tema 7: Perfils professionals. Tema 8: Àrees d'actuació de les RP (comunicació digital) Tema 9: Gestió de crisi Tema 10: Comunicació interna i relacions financeres Tema 11: organització d'esdeveniments Tema 12: Comunicacions Integrades en Màrqueting - Patrocini i Mecenatge. Tema 13: Relacions amb la premsa - Publicity. |
|
Publicitat: Tema 1: Conceptes bàsics. Tema 2: Efectes de la publicitat. Tema 3: Estructura de la publicitat. Tema 4: L'anunciant. Tema 5: Les agències de publicitat. Tema 6: La campanya de publicitat. Tema 7: El briefing. Tema 8: El consumidor. Tema 9: Objectius de la campanya. Tema 10: Pressupost publicitari. Tema 11: Estratègia creativa. Tema 12: Estratègia de mitjans. Tema 13: Execució i avaluació de la campanya. Tema 14: Noves formes publicitàries/publicitat BTL |