Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
LITERATURA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | LITERATURA | Codi | 12254001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
PRIMER QUADRIMESTRE: Seguiment de l'actitud, de les intervencions de l'alumnat i de les aportacions en les sessions dedicades a la pràctica textual i al debat grupal. SEGON QUADRIMESTRE Seguiment de l'actitud, de les intervencions de l'alumnat i de les aportacions en les sessions dedicades a la pràctica textual. Elaboració d'un comentari de text individual. |
20% (1Q) 20% (2Q) |
||||
Presentacions / exposicions |
|
||||||
Seminaris |
|
SEGON QUADRIMESTRE Treball escrit sobre un tema proposat, acordat amb el professor, en la línia del que s'haurà treballat a classe. |
80% (2Q) | ||||
Proves de desenvolupament |
|
PRIMER QUADRIMESTRE: Una prova de desenvolupament (escrita) sobre les lectures obligatòries i els temes teòrics que s'hi relacionen proposats al programa. (80%). |
80% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Observació global: La nota final de l'assignatura resultarà de la mitjana dels dos quadrimestres sempre que s'hagin aprovat tots dos quadrimestres. En la SEGONA CONVOCATÒRIA es farà un examen escrit i hi entrarà la matèria treballada durant el curs. Cada quadrimestre s'avaluarà de manera independent i per aprovar l'assignatura caldrà tenir-los aprovats tots dos. PRIMER QUADRIMESTRE: Per poder aprovar el primer quadrimestre, caldrà obtenir un mínim de cinc en la prova de desenvolupament i en el comentari de text presencial. El tipus de prova podrà canviar en funció de l'emergència sanitària i de la necessitat d'adaptar-se a una avaluació virtual. |