Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
LLENGUA ANGLESA IV |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | LLENGUA ANGLESA IV | Codi | 12274112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | - Presentació del curs: objectius, continguts, metodologia, planificació del curs, avaluació, referències bibliogràfiques i relació amb la resta de la titulació - Instruccions per dur a terme exercicis i tasques - Feedback a tot el grup sobre la feina feta i les proves realitzades |
Sessió Magistral | Presentació dels continguts del curs mitjançant explicacions, exemples i suports visuales. - Participació activa dels estudiants: preguntes i contribucions. |
Presentacions / exposicions | Presentació oral en grups al voltant del projecte que els alumnes hauran de presentar al final del curs. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | - Anàlisi pràctica de casos aportats pel professor. - Activitat en que els alumnes poden aportar una pregunta per discutir a l'aula. - Durant les hores de seminari, els estudiants treballaran en l'anàlisi dels textos que utilitzaran per realitzar els seus projectes. |
Treballs | Els estudiants hauran de completar quatre lectures, una per cada unitat. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | El portafolis inclourà els exercicis pràctics que els estudiants hauran de completar a casa i els que farem a classe així com un resum ( 200 paraules) de cada reading assignment. |
Projectes | Els estudiants entregaran un treball en grup al final del quadrimestre en el qual hauran de comparar com de semblants i/o diferents són dos textos al voltant de la mateixa temàtica des de la perspectiva de la gramàtica sistemico-funcional. El grup treballarà plegat durant les hores de seminari i durant aquest temps també tindran la possibilitat d'intercanviar els seus dubtes amb la professora i la resta de companys de classe. |
Atenció personalitzada | – Individual o grupal - Resoldre dubtes sobre continguts del curs, mecànica o avaluació - Proporcionar feedback - Proporcionar suport addicional - Fer suggeriments de millora - Proporcionar assessorament - Comprovar el progrés dels estudiants |