2020_21
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Inglés (2009)
 Asignaturas
  TEATRO INGLÉS
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria
A5
A6
Ejercicios escritos en clase 40%
Trabajos
A5
A6
Trabajos 40%
Otros  

Asistencia y participación en clase

20%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

The students who do not reach the 50% of the above-mentioned requirements will have a scheduled second chance, as well as those who have not opted to go through the continuous assessment (for further details see the course syllabus). This second chance will be the same for all students (both those who failed the continuous assessment and those who opted for the final class exercise), and will consist in a final class exercise of 20 questions (100%). These questions will be based on the units included in the syllabus (short definitions of concepts, identifications of names, titles, characters, short contextualizations of excerpts from the texts analyzed ...).

Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que stableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle).