Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
APRENENTATGE I ADQUISICIÓ DE LLENGÜES ESTRANGERES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | APRENENTATGE I ADQUISICIÓ DE LLENGÜES ESTRANGERES | Codi | 12855101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix el procés d'adquisició del llenguatge particularment pel que es refereix a la llengua estrangera, amb especifitat de l'espanyol. | |
A3 |
Coneix el procés d'adquisició del llenguatge particularment pel que es refereix a la llengua estrangera, amb especifitat de l'espanyol. | |
A4 |
Coneix el procés d'adquisició del llenguatge particularment pel que es refereix a la llengua estrangera, amb especifitat de l'espanyol. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Identifica els resultats de la innovació Té en compte a qui i com afecta la innovació Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors |