Presentacions / exposicions |
A final de curs, els estudiants presentaran en grup i de forma oral el resultat del seu treball. Al llarg de la seva presentació oral hauran de passar per tots els estadis del disseny d'un curs d'ESP i hauran de justificar les decisions que han pres, aplicant així els coneixements adquirits al llarg del curs. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Durant el curs, es presentaran diferents situacions pròpies dels cursos d'ESP que serviran com a exercicis de pràctica relacionats amb les diferents unitats de l'assignatura i que els estudiants hauran de resoldre satisfactòriament. A final de curs hi haurà una prova en la què els estudiants hauran de ser capaços de trobar, per exemple, 3 errades metodològiques en el disseny d'un curs d'ESP o comentar els aspectes forts i els més febles en el disseny d'un curs d'ESP. |
Treballs |
En grup, els estudiants plantearan una situació real o simulada sobre el disseny d'un curs d'ESP i hauran de desenvolupar totes les fases del disseny del curs, reflexionant sobre cadascuna de les fases i prenent decisions. Els estudiants hauran de descriure la situació particular del curs, dur a terme una anàlisi de necessitats, crear un programa de l'assignatura, desenvolupar una unitat docent completa creant o adaptant materials docents, i establir un mètode d'avaluació coherent que tingui en compte el principal objectiu del curs d'ESP que han dissenyat.
|
Atenció personalitzada |
Els dubtes dels estudiants es podran resoldre a l'aula virtual, fora de l'aula o mitjançant el correu electrònic. |