Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica (2020) |
Assignatures |
PERSUASIÓ A TRAVÉS DEL DISCURS |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | PERSUASIÓ A TRAVÉS DEL DISCURS | Codi | 12885102 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
|||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Estudis de Comunicació |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | arantxa.capdevila@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
Aquesta assignatura proposa dos objectius principals. En primer lloc, dotar a l'estudiant d'eines per a construir discursos persuasius en l'àmbit de la comunicació estratègica adaptats a situacions comunicatives concretes. En segon lloc, proporcionar als estudiants estratègies i eines d'anàlisi d'aquest tipus de discursos. Davant aquest doble objectiu l'assignatura desenvolupa una doble vessant teòrica i pràctica que permet, d'una banda, reflexionar sobre els components estratègics dels discursos polítics, institucionals i de les organitzacions que tenen com a objectiu persuadir. D'altra banda, se concentra en l'estudi de la seva estructura i dels seus mecanismes i per això es proposa un mètode d'elaboració de discursos d'inspiració retòrica i argumentativa. Aquesta assignatura s'imparteix en modalitat virtual. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |