Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica (2020) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES TERRITORI |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES TERRITORI | Codi | 12885202 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
3 | Optativa | 2Q |
||||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Estudis de Comunicació |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | sunsi.huertas@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
En aquesta assignatura del màster es pretén donar a conèixer què són les marques territori, les marques turístiques, les identitats dels territoris i la seva importància en la comunicació territorial. Igualment analitzarem la comunicació de les destinacions turístiques i les seves marques a través dels llocs web i els mitjans socials. Aquesta assignatura combina la presencialitat i la virtualitat en un percentatge encara per determinar. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais) estarà disponible al campus virtual (Moodle) de l’assignatura. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |