2020_21
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Fisioteràpia (2010)
 Assignatures
  BASES DE DOCUMENTACIÓ I EDUCACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A9
A15
A32
A35
S'avaluarà l'assistència, participació i treball realitzat en cada sessió 20%
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques
A15
A37
S'avaluarà l'assistència, participació i treball realitzat en cada sessió 20%
Treballs
A32
S'avaluarà l'estructura, contingut i realització d'un resum sobre la programació de promoció de salut.
Haurà de complir els diferents apartat de:
- resum i paraules clau
- introducció justificada amb cites
- objectius,
- material i mètodes,
- referències seguint normativa Vancouver (2010)
20%
Proves mixtes
A8
A9
A15
- examen de desenvolupament
- examen tipus test, on les respostes incorrectes descomptaran.
20%
Proves orals
A8
A9
A15
A32
A35
A37

Exposició oral del treball realitzat en 10 minuts, on és es valorarà el disseny, l'exposició, el temps, l'explicació de les diferents parts del treball i les cites.
20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

És requisit indispensable per aprovar l'assignatura superar amb 5 tots els barems d'avaluació. Si l'alumne no es presenta a una de les parts de l'examen final es considera que aquesta part està no superada, per la qual cosa, no pot aprovar l'assignatura.

SEGONA CONVOCATÒRIA:

Si l'alumne té pendent una part de l'assignatura, podrà presentar-se de l'apartat pendent fent una prova mixta com la primera convocatòria i resolució d'un supòsit pràctic, sempre que l'alumne hagi assistit a les pràctiques obligatòries de l'assignatura.

Si l'alumne té tota l'assignatura pendent i ha assistit a les pràctiques obligatòries podrà fer un examen i la resolució de supòsits pràctics. Si no es compleix l'assistència obligatòria, han de fer un treball individual en 2ª convocatòria.

Si l'avaluació es veiés afectada per la pandèmia o emergència sanitària, l'exposició oral dels treballs dels alumnes es realitzaria a través de videoconferència (Microsoft Teams o Adobe Connect) i l'examen presencial passaria a ser un qüestionari Moodle sobre els conceptes treballats en el curs. Aquest qüestionari tindria un accés sota contrasenya, les preguntes estarien presentades de forma seqüencial i barrejades.