Grau de Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
VALORACIÓ EN FISIOTERÀPIA I |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | VALORACIÓ EN FISIOTERÀPIA I | Codi | 14214132 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | La primera classes teòrica es dediquen a introduir l’assignatura, explicar la metodologia i avaluació. Es realitzaran en doble aula si la cabuda permesa de l'espai s'estableix en el 50% de la capacitat. Si s'activés el pla de contingència de la docència es treballarien de forma virtual. |
Resolució de problemes, exercicis | Les segona sessió magistral de l’assignatura és per donar els fonament de l’avaluació de l’amplitud de moviment. Es realitzaran en doble aula si la cabuda permesa de l'espai s'estableix en el 50% de la capacitat. Si s'activés el pla de contingència de la docència es treballarien de forma virtual. |
Resolució de problemes, exercicis | L'alumne ha de realitzar tres activitats d’autoavaluació corresponents als tres blocs de l’assignatura en Moodle. Supòsits pràctics/estudi de casos a l'aula ordinària. En les classes pràctiques de palpació es treballarà amb metodologia activa on l'alumne es prepararà part dels continguts. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | En les classes pràctiques de palpació es treballarà amb metodologia activa on l’alumne es prepararà part del continguts. |
Pràctiques a laboratoris | Pràctiques realitzades a l’aula d’habilitats amb objectiu de facilitar a l’alumne destresa en la realització de les maniobres. A fi que l'alumne pugui repetir les pràctiques realitzades a classe, disposa de la guia de pràctiques. Es treballarà en parelles estables durant tota l'assignatura. Es realitzaran en doble aula si la cabuda permesa de l'espai s'estableix en el 50% de la capacitat. Si s'activés el pla de contingència de la docència es treballarien de forma virtual |
Atenció personalitzada | Resolució de problemes, exercicis en l’aula ordinària: Es recomana la utilització de les tutories personalitzades per la resolució de dubtes respecte la metodologia i continguts de l’assignatura. Pràctiques de laboratoris: S’aconsella la exposició de dubtes al “Fòrum de dubtes general” de l’espai Moodle per tal d’afavorir un aprenentatge constructiu i col·laboratiu. |