Grau de Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
FISIOTERÀPIA EN ESPECIALITATS CLÍNIQUES II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | FISIOTERÀPIA EN ESPECIALITATS CLÍNIQUES II | Codi | 14214134 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A25 |
Conèixer les característiques del pacient neurològic Conèixer els elements discriminants per a cada procés patològic Conèixer el procés d'envelliment Conèixer els sistemes de classificació de la gent gran Conèixer la patologia de l'envelliment Conèixer les característiques i els problemes del pacient amputat, i saber aplicar les tècniques adequades Conèixer el procés de l'embaràs i el part Saber dissenyar i aplicar el pla de tractament pel pre-part, part i post-part Conèixer les causes d'incontinència Conèixer i saber aplicar les tècniques de Fisioteràpia en els pacients amb incontinència d'orina i fecal | |
A27 |
Marcar objectius terapèutics i preventius a curt i llarg termini Aplicar adequadament les tècniques fisioterapèutiques generals i específiques per assolir els objectius proposats Saber dissenyar el pla de tractament | |
A28 |
Aplicar adequadament les tècniques fisioterapèutiques generals i específiques per assolir els objectius proposats Conèixer el procés de l'embaràs i el part Saber dissenyar i aplicar el pla de tractament pel pre-part, part i post-part Conèixer les causes d'incontinència Conèixer i saber aplicar les tècniques de Fisioteràpia en els pacients amb incontinència d'orina i fecal | |
A29 |
Marcar objectius terapèutics i preventius a curt i llarg termini | |
A31 |
Conèixer i preveure totes les situacions de risc per al pacient en el context de la Fisioteràpia Saber avaluar la situació del pacient dins de cada nivell de la patologia | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |