Grau de Fisioteràpia (2010) |
Assignatures |
MÈTODES ESPECÍFICS D'INTERVENCIÓ EN FISIOTERÀPIA II |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | MÈTODES ESPECÍFICS D'INTERVENCIÓ EN FISIOTERÀPIA II | Codi | 14214135 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | A l'inici del curs s'exposaran les característiques de l'assignatura (metodologia) i les normes per part del professor responsable de l'assignatura. |
Sessió Magistral | Pla B (presencialitat adaptada). Les classes teòriques es faran a partir de: classes gravades amb ppoint que es penjaran a Moodle (format virtual) i també es faran classes amb format semipresencial (el 50% dels alumnes podran assistir a l’aula i la resta seguiran la classe per videoconferència). Les classes fetes de forma semipresencial seguiran el mètode invers (a partir de les classes fetes amb gravació de ppoint i el material de suport proporcionat a l’alumne es resoldran dubtes o casos clínics). Si pel motiu que sigui la semipresencialitat no és possible, es podrà utilitzar el format de classe per videoconferència (M. Teams). . |
Pràctiques a laboratoris | Les classes pràctiques es duran a terme utilitzant diferents metodologies i amb diferents formats: -Cada grup de pràctiques (A, B o C), es dividirà en 2 grups (que es podran visualitzar en el cronograma de l’assignatura) per poder fer les pràctiques amb la màxima seguretat per mantenir la distància personal adequada. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Al final de cada bloc es faran un o més casos clínics (en funció dels continguts impartits) per tal d'integrar l'aprenentatge que els alumnes hauran de resoldre, corregir (amb el suport del professor) i practicar. |
Atenció personalitzada | Els alumnes tindran la possibilitat de resoldre els seus dubtes, individualment (e-mail) o en el fòrum de dubtes de l'assignatura. |