Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Industrial (2013) |
Assignatures |
MATERIALS I NANOESTRUCTURES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | MATERIALS I NANOESTRUCTURES | Codi | 17655220 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Coneix i analitza els diferents tipus de materials ceràmics, vidres i composites i nanomaterials, les seves utilitats i les seves propietats. Adquireix coneixements de Nanoenergia i nanotoxicologia. | |
A1.2 |
Coneix les principals tècniques de caracterització de materials i nanomaterials i sap seleccionar les més apropiades. Determina el tipus d'assajos necessaris per conèixer les propietats mecàniques dels diferents materials. | |
A1.3 |
Coneix la vida dels materials, els processos de degradació i la seva prevenció. Adquireix coneixements bàsics en la síntesi de materials i nanomaterials. | |
A2.1 |
Prediu les propietats d'un material / nanomaterial i / o els seus possibles aplicacions en l'àmbit de l'enginyeria de productes. | |
A2.2 |
Selecciona el material / nanomaterial òptim per a una determinada aplicació en l'àmbit de l'enginyeria de productes i justifica l'elecció. Interpreta els diagrames de fase, binaris i TTT per poder obtenir informació del material tal com les fases presents, càlcul de quantitat i composició, disseny de tractaments tèrmics o interpretació de les microestructures resultants dels mateixos Aplica la nanotecnologia en l'àmbit de l'enginyeria de productes. | |
A3.1 |
Relaciona les propietats dels materials amb la seva estructura microscòpica, estructura atòmica, els seus enllaços i la seva estructura cristal • lina. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral molt estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit molt estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
B3.1 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Duu a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup. Col.labora activament a la planificació del treball en equip, a la distribució de tasques i terminis requerits. Te en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva. | |
B3.2 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip. | |
B4.1 |
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. Selecciona un procediment d'entre els que li proposa el professor. Adopta de forma autònoma les estratègies d'aprenentatge a cada situació. Formula preguntes adequades per a resoldre els dubtes o qüestions obertes ,i té criteri en la recerca de la informació. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |