Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Doble titulació de grau d'Enginyeria Informàtica i de Biotecnologia (2014) |
Assignatures |
ESTRUCTURA DE COMPUTADORS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ESTRUCTURA DE COMPUTADORS | Codi | 17914114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CM9 |
Comprèn l’organització i el funcionament dels subsistemes de l’arquitectura Von Neumann: processador, memòria i entrada/sortida. Comprèn el funcionament dels elements digitals que constitueixen un processador (ALU, registres, càlcul d’adreça, seqüenciador, etc.) i entén com intervenen en l’execució de programes escrits en llenguatge màquina. Comprèn i avalua els factors essencials que afecten el rendiment, cost i consum d'un processador Dissenya i avalua unitats funcionals, blocs combinacionals i blocs seqüencials mitjançant portes lògiques. Avalua el cost i rendiment de les unitats funcionals. Dissenya i avalua un processador senzill a nivell de blocs. Analitza i dissenya processadors segmentats i avaluar el seu rendiment. Dissenya i avalua el subsistema de memòria d’un computador. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Configura un sistema de commutadors Configura un sistema d’encaminadors | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |