Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau d'Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016) |
Assignatures |
ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS I METODOLÒGIQUES DE LA INFERMERIA | Codi | 18244009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | ||||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | |||||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 0 | 2 | ||||||||
Sessió Magistral |
|
36 | 30 | 66 | ||||||||
Seminaris |
|
14 | 20 | 34 | ||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
10 | 10 | 20 | ||||||||
Atenció personalitzada |
|
2 | 0 | 2 | ||||||||
Presentacions / exposicions |
|
4 | 10 | 14 | ||||||||
Proves mixtes |
|
2 | 10 | 12 | ||||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |