Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Investigació en Ciències de la Infermeria (2012) - Virtual |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ EN CULTURA I CUIDATGE |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ EN CULTURA I CUIDATGE | Codi | 18615107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Aproximar-se, des dels resultats de la investigació, a la comprensió de les diferències culturals i considerar les necessitats que es plantegen en el procés de salut, malaltia, atenció | AC3 AC4 AC14 |
||
Conèixer i elaborar línies d'investigació en cultura i cuidatge | AC14 AC15 AC16 |
||
Comprendre la complexitat de la investigació en diferents contextos culturals | AC13 |
||
Adoptar una actitud innovadora de cuidatge transcultural, aplicant els resultats de la investigació. | AC4 AC15 |
||
Dissenyar un projecte d'investigació basat en el cuidatge cultural i la salut Elaborar una comunicació científica / publicació sobre el cuidatge cultural | AC15 AC16 AC17 |
||
RA1. Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) RA2.Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts iper identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) RA3.Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) RA4.Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) RA5.Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | BC3 |
||
RA1.Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) RA2. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) RA3. Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) RA1. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) RA2. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) RA3. Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexesi interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | BC5 |
||
RA1. Incorporar la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional. (Igualtat) RA2. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. (Medi ambient) RA3. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà/ana) RA4. Aplicar elsconceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. (Ètica) | BC7 |