2020_21
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Grau de Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
 Assignatures
  MERCATS TURÍSTICS
DADES IDENTIFICATIVES 2020_21
Assignatura (*) MERCATS TURÍSTICS Codi 21224010
Ensenyament
Grau de Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Segon 1Q
Impartició Modalitat per grup d'activitat Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen
Prerequisits
Departament Economia
Coordinador/a
SANZ CORDOBA, PATRICIA
Adreça electrònica patricia.sanz@urv.cat
carles.mendez@urv.cat
noemi.ramirez@urv.cat
Professors/es
SANZ CORDOBA, PATRICIA
MÉNDEZ ORTEGA, CARLES
RAMIREZ HERNANDEZ, NOEMI
Web
Descripció general i informació rellevant

L’objectiu principal del curs és l’anàlisi dels mercats i, en particular, dels mercats turístics. Per tant, el curs combina conceptes teòrics i una visió aplicada. En particular, s’analitzen els conceptes de competència, les diferents estructures de mercat existents i els seus resultats, i les estratègies de les empreses als diferents mercats. Com a eix conductor del programa es duran a terme diferents anàlisis de casos per il·lustrar els principals materials conceptuals del curs.


En aquesta assignatura tant les classes teòriques com pràctiques seran de tipus mixt, és a dir, una part de l'alumnat assistirà presencialment a l'aula i la resta d'estudiants seguiran la classe simultàniament amb videoconferència. S'informarà dels grups que podran assistir a cada sessió de forma presencial abans de l'inici de curs.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent