2020_21
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Gestió de Destinacions Turístiques (2017)
 Assignatures
  MÀRQUETING TURÍSTIC
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Fòrums de debat
A1
A5
A6
A8
CT2
Activitats en què individus o grups intercanvien, defensen i contraresten idees sobre un tema específic utilitzant el Fòrum al Campus Virtual 5%
Treballs
A1
A5
A6
A8
CT2
Quatre treballs realitzats per estudiants amb material i referències proporcionades pels professors i amb un abast i una durada més grans que la resolució de problemes 85%
Proves mixtes
A1
A5
A6
A8
CT2
Autoevaluación continua: evaluación de exámenes en línea a través del campus en línea 10%
Altres  

Prova de validació de la identitat: Entrevista durant la setmana de "presencialitat”. Requisit per superar l'assignatura

 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació de l'assignatura és en convocatòria única. A petició del professor, i després de la seva acceptació, les activitats avaluatives no superades es podrien repetir dins del termini prescrit per a la seva avaluació.