Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Gestió de Destinacions Turístiques (2017) |
Assignatures |
MÀRQUETING TURÍSTIC |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2020_21 |
Assignatura | MÀRQUETING TURÍSTIC | Codi | 21655104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Lumsdon, Les, Tourism Marketing, 1997, London : International Thompson Business Press Stephen F. Witt, Luiz Moutinho, Tourism marketing and management handbook, 1995, London [etc.] : Prentice-Hall Kolb, Bonita M., Tourism marketing for cities and towns : using branding and events to attract tourists, 2006, Amsterdam [etc.] : Elsevier/Butterworth-Heinemann, Jane Widtfeldt Meged... [et al.], Tourism methodologies : new perspectives, practices and proceedings, 2014, Frederikberg: Copenhagen Business School Press , Jennings, Gayle, Quality tourism experiences, 2006, Amsterdam [etc.] : Elsevier Butterworth-Heinemann, Marcus J. Schmidt, Svend Hollensen, Marketing research : an international approach, 2006, Harlow, England; New York : Prentice Hall/Financia Malcom McDonald [and] Hugh Wilson, Marketing plans [Recurs electrònic] : How to prepare them, how to use them, 2011, Chichester, West Sussex: Wiley; cop. |
Complementària | |